הריון-האם להמתין לר.נשים עד שבוע 7-8
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום גיליתי שאני בהריון לפי בדיקה בייתית שביצעתי בבית, לפי חישוב אני כנראה בשבוע 5 השאלה שלי האם ללכת לרופא נשים במיידי או להמתין עד לשבוע 7-8 שבשבועות כאלו כבר ניתן לצפות בדופק בעובר.מכיוון שכבר ילדתי בעבר אני יודעת שבשבועות המוקדמים בדר"כ לא רואים דופק וזה ממש מבאס שהרופא אומר שעדין לא שומעים דופק ואז המחשבות מתחילות לרוץ להן סתם. שאלה נוספת במידה ומדובר בהריון חוץ רחמי,האם זה מסוכן אם הוא התגלה רק בשבוע 8?
שלום נטע-לי, מאחר שזה אינו הריונך הראשון, אם את מרגישה טוב, המתיני בסבלנות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il