שימוש במחזק ציפורניים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני נמצאת בשבוע 19. האם יש מניעה מלהשתמש במחזק ציפורניים מסוג נייל טייק המכיל: toluene, ethyl acetate, butyl acetate, nitrocelluose, tosylamide? כמובן שהשימוש הוא חיצוני (מריחה על הציפורניים) תודה מראש.
שלום קטי, כדאי שתפני למכון הטרטולוגי. עקרונית לא נראה לי שיש בעיה, אך כיוון שאינני מומחית בתחום, כדאי לשאול את המומחים במכון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il