כאבים בבטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהיריון שישי לאחר ניתוח קיסרי שבוע 36+5 לפני שבוע הייתי מאושפזת בבית חולים לאחר כאבים חזקים בבטן תחתונה ובגב לאחר בדיקה אמרו שיש פתיחה של 1 ס"מ ומחיקה של 50% קיבלתי תרופה נגד כאבים ושלחו אותי עם המלצה למנוחה של 7 ימים האם אני אגיע לשבוע 40 ומה הסיכוי ללידה טבעית
שלום חן, אם תגיעי לשבוע 40? גם הרופא שלך לא ידע לומר לך. אומרים שתינוק נולד בדיוק כשהוא מוכן לצאת לאויר העולם, חלקם מקדימים וחלקם משתהים. הקשיבי לדברי הרופאים, הקשיבי לגופך ונסי להאמין שהכל קורה לטובה. כל טוב והמשך היריון מוצלח. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il