דכאון בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זהו הריוני הראשון, ואני אהיה יחידנית. למרות הרצון, המהלך הזה גורם לי לחרדות ופחדים גדולים. האם ידוע לכן על קבוצה המטפלת בנשים במצבי באזור המרכז? אשמח לדעת..
שלום שירי, פחדים זה לא דיכאון, יש הבדל גדול, והפחדים שלך לגמרי מובנים. אם את מרגישה שהפחדים האלה מנהלים אותך, דברי עם איש מקצוע, לא צריך הרבה מפגשים, לעניות דעתי. בנוסף, חפשי פורומים של אמהות יחידניות תוכלי שם למצוא שותפות למצבך, מה שמאד מקבל להיות אמיתית עם הרגשות שלך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il