פוסטינור - דחוף ביותר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני וחבר שלי שכבנו והקונדום נקרע ולא שמנו לב , הוא רץ לפארם לקנות פוסטינור , אחרי כמה שעות התחיל דימום והסתיים אחרי יום - דימום קל מאוד מה הסיכויים להכנס להריון אחרי הפוסטינור ? אני ממש מודאגת .. תודה
שלום מורן, הסיכוי, לעניות דעתי הלא מקצועית, הוא קטן, במיוחד שלקחת אותו מיד. עקבי אחרי המחזור שלך, אם מגיע בזמן רוב הסיכוי שלא הרית, אם יש איחור, עשי בדיקת היריון. בכל מקרה, הכנסי לפורום מקצועי להיריון ולידה ותשאלי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il