האם סופסוף זה קרה או שוב לא????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי מחזור ב-25.02 פעם אחרונה,המחזור שלי סדיר כל 28 יום ולא קיבלתי עד היום שהופיע דימום לא רגיל לא כמו שבדר"כ קיים שאני מקבלת מחזור. יש לי ילד בן 4 שנולד בקיסרי בגלל שהיה הפוך וכן לפני שנתיים עברתי הפלה טבעית. האם הדימום הוא "סתם" מחזור שאיחר או שזהו דימום השתרשות? יש לציין שבדר"כ המחזור שלי מסיבי על ההתחלה ועכשיו הוא מאוד חלש וכמו בא והולך.
שלום לך, תעשי בדיקת היריון. אם הדימום לא רגיל לכי לבדיקה בבית חולים. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il