בדיקת דם להורמונים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כארבעה חודשים הסרתי התקן מירנה, קיבלתי דימום קל לאחר מכן וחודש אחריו דימום כבד של מחזור. מאז לא קיבלתי מחזור, כבר חודשיים. לפני כשבוע עשיתי בדיקת דם להורמונים ולהלן התוצאות: progestron 4 pmol/L E2 632 pmol/L FSH 48.3 IU/L LH 78.5 IU/L קראתי שרמות גבוהות של fsh אינן טובות. מה פשר התוצאות? מה עלי לעשות? יש לציין שאני בת 39
שלום שירה, עליך לפנות לרופא שלך שיבהיר לך מה המשמעות ומה צריך לעשות, אם בכלל. יש לזכור שהמירנה הפרישה הורמונים לגופך, ואולי לוקח לגוף זמן לחזור לעצמו. לאחר שיחה עם הרופא שלך, אם צריך לעשות איזון הורמונלי, הייתי ממליצה לך לפנות לרפואה סינית. רפואה סינית עוזרת לגוף לחזור למצבו המיטבי. כל טוב צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il