יש לי שאלה אני בבעיה , לגבי הריון.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני וחברה שלי קיימנו סקס יבש, בטוח לחלוטין בלי מגע של האיבר שלי לשלה. במקרה יצא שגמרתי תוך כדי התהליך אבל השפיכה בוודאות לא נגעה לה באיבר, הכל יצא לכיוון המיטה והבטן שלה. עכשיו משומה ירד לה דם 2-5 יום לפני המחזור בערך בטווח של 4 ימים בערך ירד לה 3 פעמים דם ולא הרבה אבל ירד ובלי שקיימנו סקס יבש סתם ככה ירד. עכשיו אני לא יודע אם זה תופעה שמראה על הריון או לא, אני לחוץ בשבילה והיא לא יודעת מה לחשוב... היא בתולה, ובהתחלה שהיינו מקיימים סקס יבש ירד לה דם מהאיבר, וזה טבעי עשינו את זה בערך 6-7 פעמים... יש סיכוי להריון? או לא? אני לא יודעכבר מה לחשוב, תעזרו לי. תודה רבה.
שלום לך, אם חברתך מדממת בלי קשר לווסת ולקיום יחסים, עליה לפנות לרופא ללא שהיות. ובאותה הזדמנות, כדאי שתקבלו שניכם הדרכה לגבי קיום יחסים מין וגם התאמת אמצעי הגנה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il