אחרי הפלה- מה קודם למה ביוץ/ מחזור?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מה קודם למה לאחר הפלה טיבעית (בשבוע 6)? האם קודם מתרחש ביוץ ואז מחזור? תודה
שרון, בפורום זה אין רופא ! אני מניחה שאת מבקשת לדעת מה מתרחש קודם לאחר הפלה - ביוץ או וסת. ביוץ, ווסת הם חלקים של המחזור כולו. אם לכך את מתכוונת, לפי הידוע לי - קודם מתרחש ביוץ, וכ-14 יום אחריו מגיע דימום הווסת. זאת בהנחה של מחזור תקין. כדי לקבל תשובה מרופא נשים, כדאי שתשאלי את הרופא המטפל שלך ואפשר גם בפורומים כגון אלו: בריאות האישה רפואת נשים גינקולוגיה ופריון הריון ולידה-הלל יפה תמצאי אותם ברשימת הפורומים המלאה. בכל מקרה של ספק,ושל צורך בהסבר - רצוי להתייעץ עם הרופא שלך שמכיר את כל הפרטים ! בברכה..
גם לי היתה הפלה (טבעית) בשבוע 6 (+4). ונכנסתי מיד אח"כ להריון, בלי שהיה לי מחזור כלל. מה שאומר שביוץ קודם למחזור...