כניסה להריון בזמן דלקת בשתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לדעת האם ניתן להיכנס להריון בזמן שיש דלקת בשתן? והאם האנטיביוטיקה שלוקחים מסוכנת לעובר במידה והתשובה לשאלה הראשונה היא חיובית? תודה
לנטלי, מציעה לך להפנות את השאלה לרופא .(בפורום זה אין רופא). מה שאני יכולה לומר לך על סמך ידע אישי - אני יודעת שבדרך כלל יש המלצה , או שרצוי להימנע מקיום יחסי מין בזמן שיש דלקת בדרכי השתן (אני מניחה שהכוונה לדרכי השתן התחתונות..), ולחכות עד שמסיימים את הטיפול, ומגיעים למצב שיש החלמה מלאה. זה באופן כללי ולאוו דווקא קשור לאפשרות כניסה להריון. את הסיבות המדוייקות לכך כדאי לשמוע מרופא נשים, רופא משפחה או אורולוג.
מומלץ שלא לקיים יחסי מין בזמן שיש דלקת בשתן, אך אם בכל זאת מקיימים יחסים כמובן שישנה אפשרות להכנס להריון כמו בכל מקרה אחר שבו מקיימים יחסי מין. עד כמה שאני יודעת לנשים בהריון אסור או לפחות ממש ממש ממש לא מומלץ ליטול אנטיביוטיקה כיוון שזה עלול להיות מסוכן לעובר. בכל מקרה כדי להאיץ את העלמותה של הדלקת בדרכי השתן אני ממש ממליצה על ' פמינוז'. הוא אמנם חדש יחסית בארץ ופחות מוכר מאשר התוספים של 'אלטמן' וכו אך שמעתי מכמה מקורות מהימנים שפמינוז ממש עוזר לטיפול מהיר ויעיל. שוהה לנסות...