כאבי "מחזור" והעלמות בחילות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 6 + 3 של ההריון - ביום ראשון עברתי US - נצפה עובד ודופק . כבר שבוע וחצי אני עם בחילות ומאתמול בערב - הבחילות פחתו - והיום אני עם כאבי "מחזורק " ולחצים בגב התחתון במיוחד בצידי הגב , האם זה קורה בדר"כ בהריון - זה הריון שני שלי אבל אני לא זוכרת כלום מהריון ראשון למעט הבחילות וההקאות שהגיעו מאוחר יותר [ בסביבות שבוע 9]
שלום מיטל, אם הכאבים נמשכים, עליך לפנות לרופא. אני מקוה שבינתיים את מרגישה יותר טוב. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
ומה לגבי הבחילות - זה קורה שיש ימים שאין בחילות?
שמתי לב שמאתמול הכאבים הם רק בשעות הבוקר - כאשר אני יושבת מול המחשב הרבה .