חשש להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כחודש הפסקתי לקחת גלולות הנקה אחרי שהנקתי במשך 8 חודשים. לפני כשבוע וחצי היתה לי הפרשה חומה כמו לפני מחזור. אך חוץ מזה המחזור לא הגיע... עשיתי בדיקת הריון לפני כמה ימים ויצא שלילי. מדוע יש עיכוב במחזור? האם זה תקין? תודה
שלום אתי, גוף האשה אינו אוטומט, ויש נשים שאצלם תהליכים הורמונליים לוקחים את הזמן שלהם. הזמן שבו טרם קיבלת מחזור, מלווה הרב אי-ודאות ולכן אם חשוב לך להימנע מהיריון, נקטי באמצעי זהירות. אם את מודאגת, פני לרופא שלך לשיחה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il