הפרשות בשבוע 14
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בהריון ראשון לאחר הפרייה שניה, נמצאת כרגע בתחילת השבוע ה14 היום היו לי דקירות בבטן התחתונה וקמת לחץ - לא משהו רציף כלומר זה הולך ובא בעוצמות חלשות, ומה שהדאיג אותי זה שהרגשתי רטיבות וכשבדקתי ראיתי הפרשה שקופה חומה בהירה, אני ממש דואגת האם יש צורך לפנות דחוף לרופא? האם זה משהו טבעי להריון ולשבוע בו אני נמצאת, היו לי כבר הפרשות כאלו והן נעלמו... מה עושים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טולי, עדיף לפנות לרופא. כל טוב ובהצלחה בהמשך. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות באנשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il