תוצאות בדיקות דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כבר די הרבה זמן אני מנסה להכנס להריון ללא הצלחה. לפני שבוע ביצעתי בדיקת דם בהפניית הרופא שלי ובאחת מהן יצאה לי התוצאה הבאה: Prolactin 771.Progesterone 49.6. האם זה אומר שאני בהריון כבר?? המחזור שלי אמור להופיע ביום שישי כך שאני דיי במתח...
שלום Al, כדאי לך לשאול את הרופא מה המשמעות של הבדיקה או לנסות להסתכל בדף הזה מצד ימין למעלה באינדקסים יש "הסבר על בדיקות דם". בהצלחה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il