אי שקט/עצבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 23 סה"כ הריון עד עכשיו תקין ב"ה בדיקות ב"ה תקינות אבל בשבוע האחרון אני מרגישה מאד עצבנית ומהר מאד בוכה ואין לי על מה. יש לי עוד 2 ילדים בבית שהיו בריאים ולא טוב לי שאני מאד לחוצה ועצבנית גם לא רוצה שיראו אותי עצבנית ולחוצה מה אתן מציעות בשביל להרגע ולהוריד מתחים מה ניתן לעשות? אשמח לתשובה מהירה תודה, אתי
שלום אתי, אני ממליצה שתשתפי את בעלך במה שאת מרגישה. אם זה לא מספיק, שתפי איש מקצוע. המצב הזה הוא די טבעי, למרות שזה לא מרגיע. שני ילדים והיריון (ואולי גם עבודה) זו משימה גדולה ומורכבת. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il