קשיי נשימה אצל תינוקת בת יום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אתמול ילדתי תינוקת (זו לידה שנייה שלי) בדיוק במועד המתוכנן. היא מחוברת למוניטור כי היא נאנחת בנשימה. הרופאים אמרו שאולי יש לה קשיי נשימה. אתמול היא פלטה הרבה מי שפיר. האם זו תופעה נדירה? כמה זמן אמור לעבור עד שיסתדרו קשיי הנשימה? האם יש סיבה לדאגה? אשמח לקבל תשובה בהקדם... תודה על ההבנה, דנה
עכשיו רוצים לתת לה טיפול אנטיביוטי מונע וזה רק מלחיץ אותי עוד יותר...
דנה יקרה, את כל השאלות האלה את צריכה לשאול את הרופאים. דעתנו ממש לא חשובה כאן. הם יודעים מה מצבה של התינוקת הפרטית שלה, ועושים הכל כדי לגרום לה להחלים. הדבר הטוב ביותר שאת יכולה לעשות בשבילה הוא להניק אותה לכמה זמן שתוכלי, רצוי לפחות מספר חודשים טובים. כל טוב והחלמה לך ולבת. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il