האם אני בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי מלא פיפי היום, לא יודעת אם זה בגלל ששתיתי הרבה או בגלל משהו אחר... הפטמות שלי ממש ממש כואבות. יש לי כל מיני כאבים חדים כאלה בבטן התחתונה, משהו שלא היה לי בעבר. לפני יומים היה לי מין כאב בבטן התחתונה שגרם לי ממש להשתתק. אין לי בכלל בחילות. המחזור האחרון היה ב17.1 אתמול התעוררתי בבוקר והרגשתי שאני חייבת שוקולד - אבל זה משהו שקורה לי הרבה.. יכול להיות שזה הריון?
שלום שיר, אנחנו לא מנחשים אם אנחנו בהיריון. יש בדיקות לכך. בדרך כלל עושים בדיקת היריון לאחר איחור במחזור, כך שעליך לחכותאות כ-10 ימים. לפעמים הציפיה שלנו להיריון יוצרת תחושות של היריון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il