ריח שתן חריף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בחודשיים האחרונים כמעט בכל מתן שתן אני מריחה ריח חריף (חמוץ?) ולא ברור לי אם זה רק מהשתן או מהווגינה כי הריח נשאר הרבה פעמים גם אחרי שאני שוטפת. אין לי תחושת צריבה או הליכה תכופה לשירותים.. חוץ מהריח נראה שסה"כ בסדר. אני בשבוע 34 להריון, בכל בדיקות של חלבון בשתן יצא שהכול בסדר ואני שותה יחסית הרבה או לפחות מספיק.. האם צריך לעשות בדיקות נוספות? על מה זה יכול להעיד והאם יש סכנה כלשהי לעובר? קראתי כל מני דברים ברשת ועל כך שדלקת יכולה לגרום למומים ופיגור אצל העובר.. הייתכן?!?!?
שלום רוני, אם כל הבדיקות בסדר, אין לי מושג, לצערי. אם קראת משהו ברשת שמעלה את חששך, העלי חשש זה בפני הרופא שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מסומכת בתהליך "המסע" היא-לה- נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il