אני רק שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לכולן.. אני חדשה פה.. יש לי 2 שאלות: 1. אני נכנסת היום לשבוע 6. בנוסף לגודש בחזה, יש לי כאבים כמו במחזור (גב תחתון, רגליים והתכווצויות ברחם. האם זה תקין?) 2. שמעתי שאכילת ושתיית מוצרי מזון עם נענע יכולה להזיק. האם זה נכון? אשמח לתשובות..
שלום לך ומזל טוב. במקום לאסוף מידע ממקורות לא מהימנים, אני מאד ממליצה לך לקנות ספר עדכני על היריון ולידה ולקרא בו. לגבי תזונה, עדיף לפנות לתזונאית שמתמחה בהיריון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il