תפקוד השליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, באיזה שבוע של ההיריון השליה כבר מתפקדת באופן עצמאי? תודה.
שלום שלי, שאלתך לא ברורה. מה זאת אומרת שליה מתפקדת באופן עצמאי? הרי הגוף הוא מכלול שלם, כל איבר תומך באיברים אחרים ונתמך בהם. אם תכתבי מה את באמת רוצה לדעת אולי אפשר יהיה לכוון אותך למקור בו תוכלי לקבל תשובה. אם השאלה רפואית - הפני אותה לפורום רפואי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il