בחילות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, זהו הריון ראשון שלי ואני מתחילה שבוע 7. יש לי שאלה הנוגעת לבחילות... במהל שבוע 6 הרגשתי לא טוב והיה לי בחילות. היום קמתי ואני מרגישה הרבה יותר טוב. האם זה אומר שמשהו לא בסדר. האם יכולים להיות ימים בהם תהיה הקלה בבחילות, בגודש בחזה ועדיין הכל יהיה תקין. אני קצת לחוצה כי רק בשבוע הבא יש לי בדיקת דופק.. תודה רבה
ושאלה נוספת... האם אמורים להרגיש משהו בבטן בתקופה זאת (מלבד התכווצויות שאני מרגשיה מדי פעם, כמו של מחזור). שוב תודה...
התחושות בהיריון משתנות כל הזמן. יש נשים שעוברות היריון שלם ללא בחילות כלל. אז אם עברו הבחילות, תיהני. לגבי התחושות בבטן, עקבי אחריהן. אם יש כאבים חזקים, עליך לפנות לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il