כדורים ואגינלים שלא נספגים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני משתמשת בתמיכת פרוסטרון ואגינלית מזה 6 ימים. ב5 ימים האחרונים,הכדור היה מתפרק ויורד לתחתונים כהפרשה לבנה. ביממה האחרונה-הוא לא התפרק כלל ואחרי כמה שעות טובות בזמן מתן צואה,הוא פשוט נופל קומפלט. זה אומר שהוא לא נספג כלל-איני מבינה את התופעה הזו?? מוכר לך? ידוע לך אם אני עושה משהו לא בסדר?
שלום לך, עליך להתקשר לרופא שנתן לך את הכדורים ולשאול אותו. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il