שאלה חשובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום המחזור האחרון שלי היה ב21.9.יש לי מחזור לא סדיר . יש לי חולשה,סחרחורות,בחילות כבר כמה ימים . עשיתי אתמול בדיקת הריון ביתית והיא יצאה שלילית
שלום לך, מה השאלה שלך בעצם? אם השאלה מה קורה אצלך, מה זה אומר שאת מרגישה וסובלת כפי שכתבת, אז דרך האינטרנט אי אפשר לתת לך תשובה. לדעתי, כדאי שתיגשי לרופא המשפחה, (או שתחליטי לפנות לרופא הנשים שלך) ותקבלי ממנו עצה כלשהי - לעשות בדיקת דם להריון , לפנות לרופא נשים, לקבל הפנייה לבדיקות אחרות או כל המלצה אחרת. תרגישי טוב