שטף דם בבית השחי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 21 היריון ראשון ופתאום ראיתי שהופיע לי בבית השחי של יד שמאל מן סימן אדום סגול שניראה כמו שטף דם. האם כדאי לפנות למיון?
שלום מורן, האם במקרה קיבלת מכה או נפלת? האם כואב לך? עקבי יום יומיים אחרי הכתם, אם לא משתפר פני לרופא שלך. לא בטוח שבגלל זה צריך לפנות לחדר מיון. כל טוב, צביה רן, מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
היי צביה, תודה רבה על תשובתך המהירה. לא נפלתי או קיבלתי מכה זה פתאום הופיע זה גם לא ממש כואב רק קצת מגרד ומציק. שתיהיה שבת שלום :)