שבועות הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 17+2 להריון,זאת אומרת שאני כבר בשבוע 18 ?
אני מבינה את זה כך: מבחינה מתמטית כאשר כתוב שאת בשבוע 17+2 , פירושו של דבר שסיימת 17 שבועות מלאים ועוד יומיים בשבוע ה-18. זה כמו שאת , לדוגמה, בת 27 ו-5 חודשים, פירושו של דבר שאת בת 27 שנים מלאות ועוד 5 חודשים של השנה ה-28. במציאות, אני לא יודעת אם כל רופאי הנשים מגדירים את השבועות בצורה דומה, או שכל אחד מדבר ב"שפה" שונה... לכן, כדאי שתשאלי את הרופא שלך, למה הוא מתכוון כשמדבר על השבוע ה-18 - האם מתכוון ל- 17 פלוס כמה ימים , או ל- 18 פלוס... חג שמח