התכווצויות בלתי פוסקות במשך יומיים בשבוע 6
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מזה יומיים אני חשה התכווצויות ברמה בינונית שמתחילות בבטן תחתונה ומתפשטות על כל חלל הבטן. התופעה הינה כמעט רציפה ומלווה אותי במשך היום והלילה. אני רק בשבוע שישי, לפני יומיים נצפה דופק, מיקום השק תקין.זהו הריון שלישי שלי, ולא חשתי תופעות אלו בפעמים קודמות.אין דימום או הפרשות מיוחדות. בבקשה תענו לי באם דאגתי מוצדקת. חוץ מזה קיבלתי היום תוצאות בדיקות דם עם חריגות קטנות בהמוגלובין (11.6), כמות הטסיות (133000), MPV 12,כמות תאי דם אדומים 3.5, HCT קצת נמוך. אודה מאוד על קבלת התייחסות בהקדם, אני מאוד מודאגת
שלום למודאגת, לצערי, בגלל תנאי תקשורת גרועים בחו"ל לא הצלחתי לענות לך. בכל תנאי בריאותי לא נוח, עליך לפנות לרופא, כולל הסבר על הבדיקות. אני מקוה שבינתיים את מרגישה טוב יותר. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך המסע היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il