המשך לשאלה הקודמת תענו לי בהקדם בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המשך לשאלה הקודמת משקל העוברית שלי הוא היה 650 גרם בבדיקת הסקירה המאוחרת ואני סה"כ בשבוע 23 ולפי מה שקראתי היא אמורה לישקול פחות האם זה בסדר שהיא שוקלת ככה תענו לי בהקדם בבקשה
עדי, תבדקי סטטיסטיקות בספרים או שאולי אפילו יש כאן באתר סקירה על התפתחות העובר. הפורומים אינם מקור למידע אמין. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il