אני ממש מוטרדת אם תענו לי בהקדם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 23 כרגע ליפני יומיים הייתי בסקירת מערכות מאוחרת ובמהלך הבדיקה הרופא את המוח של התינוקת שלי ומגלה שאונות המוח שלה הם יותר גדולים אחת האונות הגיע לגודל 8 הרופא אמר שזה בסדר כאשר טווח הגודל הוא עד 10 אבל אני מאודדדדד מוטרדת הרופא ביקש שאבצע בדיקה נוספת מה יקרה אם האונות יהיו יותר גדולות האם זה מהווה סיכון לעוברית שלי בבקשה תענו לי
שלום עדי, הקשיבי להוראות הרופא ולהמלצות שלו. הוא בוודאי יודע יותר ממני. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il