חיסונים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי. הייתי מעוניינת לדעת אילו מהחיסונים מומלץ לעשות לתינוק מיד לאחר הלידה בביה"ח ועל אילו כדאי לוותר? תודה.
שלום נטע, פורומים באינטרנט אינם המקום לקבל מידע כזה. כדי לחפש אותו בספרות רפואית או לשבת עם רופא ילדים או אחות טיפת חלב כדי ללמוד את הנושא. חשוב מה השקפת עולמך בנושא, מה חשוב לך יותר ומה פחות. ברשת מסתובבים כל מיני סיפורים ודעות לא מוסמכים וחבל להיכנס אליהם. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il