אולי השאלה שלי קצת לא הגיונית אך בכל זאת אשמח לדעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נימצאת בשבוע 21 +5 להריוני בערך משבוע 16 כאשר אני שמה את ידי על הבטן אני יכולה לחוש את דופק העובר שלי כאשר סיפרתי זאת לגסיתי שעברה 2 לידות היא צחקה עליי נתתי גם לבעלי להרגיש את הדופק ואכן גם הוא הרגיש ולאחר מכן ישבתי עם אימי ונתתי לה גם להרגיש וגם היא אמרה שהיא מרגישה דופק זה היה דופק מהיר יותר נשלי יכול להיות ש3 רנשים מדמינים שהם מרגישים את הדופק אני ממש אשמח לדעת האם זה באמת אפשרי להרגיש את הדופק
עדי, אם אתם מרגישים את זה, וגיסתך צוחקת, שתצחק. תזכרי שכל אחת מרגישה אחרת ובכל היריון זה יכול להיות שונה. תיהני מכל התחושות החדשות, ותקשיבי פחות לאנשים שמזלזלים בתחושות שלך או מורידים אותך. כל טוב ובהצלחה בהמשך. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il