בטא ושק הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בתחילת הריון היום מתחילה שבוע 5 (אני חושבת) ביוץ היה ב28 או 29 לאוגוסט. בעקבות דימומון בניגוב שנעלם תוך חצי שעה ביום חמישי האחרון הייתי במרכז לבריאות האישה, הרופא אמר שהכל נראה תקין מבחינת הדימום אך לא ראה שק הריון, אמר שאולי זה עוד מוקדם. שלח אותי לבטא שיצאה 1590 (בטא 5 ימים לפני הייתה 300), האם בבטא כזו לא אמורים לראות שק הריון? הבנתי שמעל 1000 ניתן לראות. האם יש סיבה לדאגה? תודה על תשובתך.
שלום גילי, את השאלה הזאת עליך לשאל את הרופא שלך או לשאול בפורום רפואי. כל טוב. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il