רחם חצוי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הייתי היום בסקירת מערכות מוקדמת והרופא אמר לי שיש לי רחם חצוי, לא הבנתי ממנו כל כך והוא אמר לי ללכת לרופא נשים שבעיר שלי להראות לו את התמונה, נכנסתי לאטנרנט וראיתי שרשום שכתוצאה מרחם חצוי יכולות להיות הפלות מאוחרות וכל מיני סיבוכים לא נעימים, רציתי לדעת אם יש סיכוי ללידה בריאה ועובר בריא?? האם זה נפוץ?? כי לפי מה שקראתי באינטרנט נלחצתי קצת, לא הצלחתי להרגיש קצת אופטימית לגבי ההמשך, יש לציין שזה הריון ראשון ושנכנסתי להריון בחודש הראשון לאחר החתונה (בלי נסיונות כלל) ושמתחילת ההריון יש לי כאבים ולחצים בבטן התחתונה, אשמח לקבל תשובה ולהבין קצת..
שלום חן, חבל מאד שלא ביקשת מהרופא שיסביר לך. אבל אני מבינה שאת צריכה ללכת לגיניקולוג במקום מגורייך. לכי אליו בהקדם ושאלי אותו את כל השאלות. לצערי, איני יכולה לתת לך תשובות ועדיף שתקבלי אותן ממי שמוסמך לתת, כלומר - רופא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il