כאבי בטן ושלשולים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ישמח עם יענו לי בהקדם ..אני רוצה להיות רגועה שהכל בסדר ..כבר יומים שיש לי שלשולים וכאבי בטן ואני לא יודעת מה לעשות .. אני שותה הרבה וכנראה אכלתי משהו לא טוב
לקריאה נוספת והעמקה
תמר, בהחלט יכול להיות קלקול קיבה קטן. אם אין לך עוויתות המתיני עוד יום, הקפידי לשתות הרבה מים ולאכול מזון קל. אם ממשיך, פני לרופא לבדיקות. כל טוב והחלמה מהירה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אז מה אני אמורה לעשות עכשיו יש לי כרגע שלשול צהוב ..מה זה אומר .. אני מאוד מודאגת ..