הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 22 ואני נמצאת בשבוע תשיעי של ההריון הראשון שלי. מהם התנאים לביצוע הפלה? איפה עושים? ועד איזה שבוע ניתן לעשות הפלה? תודה מראש.
שלום שרית, עליך לגשת לרופא נשים בהקדם האפשרי או לבית חולים ולבקש הפסקת היריון. אפשר עד שבוע 12. במקרי הצורך גם יותר אבל אז זה כבר לידה מוקדמת. אם את בטוחה שזה המוצא האחרון, הקדימי לפנות. אני ממליצה לך לזכור, שהפלה משאירה הרבה פעמים משקעים רגשיים וכדאי יהיה לטפל בהם מיד לאחריה. אם תזדקקי לתמיכה לאחר ההפלה, את מוזמנת לחזור לפורום. מאחלת לך כל טוב צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il