שבוע 39 - דם בניגוב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 39, בימים האחרונים, ראיתי דם בניגוב בשרותים(לאחר צואה). הדם היה אדום וטרי, בכמות קטנה(כתם קטן על הטישו) ואחרי 3-4 ניגובים נגמר. בדקתי שמקור הדם הוא מהנרתיק. מה זה אומר? יש משהו שצריך לבדוק או להיזהר?
שלום רחלי, רצוי שתשאלי את הרופא שלך, אפילו בטלפון. יתכן שמהלחץ של התינוק, יש קריעה קטנה של כלי דם, אך מאחר שאינני סמכות בנושא, כדאי שתשאלי אפילו בפורום רפואי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il