תזונה והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 26, נכנסתי היום לשבוע 7 (6+1). מעולם לא הייתי אכלנית גדולה וכעת בזמן ההריון יש לי אפילו פחות תיאבון מהרגיל ולצערי אני לא מסוגלת לאכול בצורה מספקת (הבחילות גם לא עוזרות). רציתי לשאול אם בכל זאת גם אם אני לא אוכלת מספיק עדיין העובר מקבל את כל מה שהוא צריך ואני לא פוגעת בו חס וחלילה? יש לציין שהתחלתי את ההריון עם תת משקל. תודה רבה.
אנונימית יקרה, אם גם כך היית בתת משקל את קודם כל מסכנת את עצמך. לכי ליעוץ תזונתי, אולי אפילו לרפואה סינית שיעזרו לך בנושא הבחילות ואולי אף הגברת ההיריון. עזרי לעצמך לשנות את המצב. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il