תחושת עלפון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 9 ובזמן האחרון אני חווה תחושה של סחרחורת עזה, בחילה וזיעה.עם הצורך לשבת כדי שלא אפול. שלא לדבר על הבחילות היומיות . אני נורא פוחדת . היום הייתי עם בני בן השנה וחצי בסופר והרגשתי שאני נופלת. המחשבה שיקרה לי משהו לידו מחרידה אותי. רציתי לדעת אם זה נורמלי בתחילת ההריון?
שלום גלי, אני מכירה מצויין את ההרגשה הזאת. האם לחץ הדם שלך נמוך? רצוי לבדוק, כי זה עלול לגרום למה שאת מתארת. יחד עם זאת, חשוב לשתות הרבה, בעיקר מים ואני ממליצה שתלכי לרופא המשפחה ותתייעצי אתו. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
באמת הלכתי לרופאת משפחה ובאמת הלחץ דם שלי נמוך. בכל מקרה יש לי בדיקות דם ביום ראשון כדי לבדוק סוכר והמוגלובין.