ריח של זיעה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! הייתי רוצה לשאול לגבי עניין קצת מוזר וטורדני, אני בחורה בד"כ בריאה, ילדתי בן ראשון לפני כחודש. לאחר כחודש מיום הלידה התחיל להיות לי ריח של זיעה, גם אם אני אחרי מקלחת הריח לא עוזב אותי. יש לציין שמעולם לא סבלתי מהתופעה הזו אני ממש מתוסכלת האם זו תופעה מוכרת? והאם יש לה פתרון? תודה
שלום מיטל, אין לי מושג בנושא. נסי לשאול בפורום של רפואת עור או אנדוקרינולוגי. והכי טוב, לכי להתייעץ עם הרופא שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il