חומצה פולית לפני היריון ראשון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , הפסקתי גלולות לפני שלושה שבועות ואני רוצה להתחיל חומצה פולית , השאלה היא האם להתייחס כמו כל תוסף מזון ולקחת עם האוכל או שאין לזה חשיבות , ושאלה שנייה הרוקח בבית מרקחת המליץ לי 5 מ?ג ולא 0.400 מ"ג כמו שאני קוראת עכשיו און ליין ... האם זה בסדר ? תודה מראש :) ושאלה נוספת , האם יש צורך לנקות את הגוף חודשיים שלושה או שאפשר להתחיל ?לעבוד? ..?
שלום יעל, ויטמינים רצוי לקחת עם אוכל, ולכן כך רצוי להתנהג גם עם החומצה הפולית. לגבי המינון, אינני יודעת מה לומר לך, הרוקח יודע יותר טוב ממני. להתחיל לעבוד? הייתי ממליצה לחכות לוסת ראשונה. בנוסף, כדי להכין את הגוף טוב להיריון כדאי לעבור לתזונה בריאה, אם עד היום לא הקפדת עליה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
לא ילך.. בהקשר הזה של ניקיון הגוף אני רוצה לשתף במאבק חשוב שראיתי שנמצא בכלי הבישול שלנו- מתכת הקדמיום הרעילה והמסרטנת שנמצאת בכלי הבישול שלנו. בואו נצטרף למאבק החשוב הזה! http://www.facebook.com/pages/%D7%9C%D7%90-%D7%9E%D7%91%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%9D/187413297978986
להפסיק לכתוב כאן הודעות בנושא קדמיות. שמרי א המלחמות שלך לעצמך. זה לא המקום. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il