חום שחר יורד בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אחרי הפלה שעברתי לפני שנה, נכנסתי להריון פעם נוספת, ומתוך הרגל אני ממשיכה במדידת חום השחר... אני בשבוע 13 ובימים האחרונים חום גופי ירד מ- 37.0 - 37.1 ל- 36.8... אני מודאגת מאוד, האם הדבר מצביע על בעיה כלשהי? האם אין טעם במדידת חום שחר בשלב זה של ההריון? תודה רבה מראש
שלום לך, מדידת חום שחר נועדה למטרה אחת בלבד. זיהוי יום הביוץ. מאחר שאת בהיריון, אין שום טעם בכך, מאשר סתם מקור לדאגה, כפי שקורה לך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה
תודה רבה צביה, אני באמת חושבת שההפלה הקודמת גרמה לי למעט טראומה ולכן כל דבר מדאיג בהריון הנוכחי. תודה על תשובתך המהירה, אנסה לנשום עמוק ולהרגע :)