שבוע 5 התכווצויות וקפיצות של הבטן.. נורמאלי??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 5 + וכשאני שוכבת על הצד אז יש לי כמו התכווצויות וקפיצות של הבטן כאילו היא מתנפחת ויורדת... למה זה קורה?? והאם זה נורמאלי בהריון?? זה בעיקר בלילה תודה..
שלום לך, היריון הוא תקופה משונה, וקורים לנו כל מיני דברים בגוף. כל זמן שאת מרגישה טוב, תוכלי להסתכל בפליאה, גם אם אין תשובות. אם את מרגישה חריגה בבריאות או בתחושות, פני לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת במתמודדים עם סרטן ובני משפחותיהם היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il