ערכי בטא גבוהים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, המחזור האחרון שלי היה ב-11.6, ב-11.7 עשיתי בדיקת דם והבטא יצאה 640. היום ביצעתי בדיקת בטא נוספת (19.7) והבטא יצאה 13,477. אם אכן הבטא אמורה להכפיל את עצמה כל 48-72 שעות אזי שהבטא שלי גבוהה מדי... אני מתגוררת בחו"ל ואני צפויה לראות את הגניקולוג לבדיקת אולטרסאונד ראשונה ביום חמישי הבא (28.7). האם זה יכול להצביע על תאומים, האם המספר תקין? תודה, נטלי
שלום נטלי, כדאי שתשאלי בפורום היריון ולידה (המקצועי). הבטא הזאת בהחלט מעידה על הריון, אבל איני יודעת את הפרשנות, אולי תאומים? כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת במתמודדים עם סרטן ובני משפחותיהם היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il