תוצאות ספירת דם מעבדתית בשבוע 38
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בשבוע 38 להריוני, ביצעתי בדיקות דם ולהלן החריגות שקיבלתי: RBC-4.03 MCH-32.6 %LYM-15.4 PLT-139 האם חריגות אלו אופייניות לשלב מתקדם זה של ההריון? ואם אפשר להתייחס אליהן כתקינות? אשמח לתשובתכם בהקדם. עינת
עינת, אין כאן מישהו בעל סמכות רפואית שיכול לענות לך. בנוסף, עדיף שהרופא שלך שרואה את תוצאות הבדיקה המלאות יסביר לך את משמעותן. רופא מסתכל על תוצאות מלאות , לא על החריגות בלבד, ומתחשב גם ברקע רפואי ובתוצאות קודמות.