התקשות הרחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחר אורגזמה הרחם היה ממש ממש קשה ואחרי בערך דקה זה השתחרר. לא הרגשתי כאבים כלשהם, רק בטן תחתונה ממש קשה. האם זה נורמלי או שעלי ללכת להיבדק? זה הריון ראשון שלי, שבוע 18, כך שזה חדש לי, אז גם קצת מלחיץ. תודה!
שלום לך, הרחם יתקשה לך לא פעם בהמשך ההיריון. הכל בסדר, אין צורך בשום בדיקות. אם יש לך ספר על היריון ולידה, יתכן שתמצאי שם משהו שמתייחס לנושא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
התקשות זה בהכרח גם התכווצות? כי הרחם היה קשה מאוד אבל גם קטן יותר וממוקם נמוך יחסית. אז יש איזשהו הבדל או שזה אותו הדבר?