לא מרגישה תנועות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי תאומים ושבוע שעבר הייתי אצל הרופא נשים שלי והכל היה בסדר ופתאום היום אני לא מרגישה אותם אני בשבוע 27 למה זה ככה?
שלום נטלי, אני לא בטוחה שבשבוע 27 מרגישים כל הזמן את תנועות העובר. נסי לשכב על צד שמאל במשך שעה, כשאת לגמרי רגועה ואז שימי לב אם את מרגישה תנועות. אם את עדיין מודאגת, פני לרופא או לאחות. כל טוב ובהצלה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il