יעוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני שבוע עשיתי בדיקת הריון ביתית והתשובה הייתה שלילית, היום עשיתי שוב בדיקה כי המחזור התאחר והיתה תשובה חיובית אבל התחיל לי דימום רציתי לשאול א. מה זה אומר? ב. האם מותר לי להמשיך לקחת אנטיביוטיקה עקב דלקת בדרכי השתן? תודה רבה
שלום קרלה, מכיוון שאת לוקחת תרופות, עליך להתייעץ עם הרופא המטפל, אפילו בטלפון, והוא יאמר לך מה לעשות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il