תשובה דחופה ביותר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב שאלה - הייתי בשירותים לדבר הגדול (סליחה על התיאור) ואחרי הניגוב שמתי לב שיצא לי מין הפרשה רירית / זחל רירי חום כזה באורן של 2-3 ס"מ וזהו. לא היה חוץ מזה כלום. זה יצא מאיזור הנרתיק. אני בשבוע 25+3 ימים מה אתם מייעצים לעשות? ללכת לבדוק? תודה ושוב סליחה
שלום לך, אם זה היה חד פעמי - אין לך מה להתייחס. בהריון יש כל מיני תופעות. אם זה קורה יותר - לכי להיבדק. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il