בדיקת הריון ביתית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מבולבלת לגמרי, ביום חמישי בבוקר עשיתי בדיקת הריון ביתית, יצא פס אחד חזק ופס ההריון מאוד חלש, שגם הוא נצפה רק לאחר כחצי שעה. היום, שבת, עשיתי עוד בדיקה ואין זכר לשום קו שני. מה זה יכול להיות??? תודה
שלום אגם, האם ערכת את הבדיקה לאחר איחור בווסת? אם ערכת במועד אחר הבדיקה לא רלוונטית. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
שלום לצביה רן, תודה על התשובה. חודש שעבר קיבלתי מחזור ב18 במאי, בד"כ המזורים שלי בין 30-32 יום. היום זהו היום ה-33 ועדיין אין מחזור. את הבדיקה השנייה ערכתי אתמול. אשמח לתשובתך.. תודה