שבוע 24
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 24 שזה חודש 6 נשארו לי עוד 3 חודשיים ללידה שזה יוצא 9 חודשים אני לא מבינה למה האחות אמרה לי שהתארחך המשוער שלי זה 23 לסנטמבר כי סנטמבר זה עוד ארבע חודשים ואני בחודש שישי אז ככה שאני יולדת באוגוסט אוףף את יכולה להסביר לי אני מבולבלת?
שלום נטלי, אנסה להסביר את הבלבול, למרות שאני לא בטוחה שזה ההסבר. זה שאת בחודש ששי, ז"א שעברו חמישה חודשים פלוס ולא ששה חודשים. זה כמו תינוק שנולד או בן ששה חודשים הוא בשנתו הראשונה וכשהוא בן שנה הוא סיים את שנת חייו הראשונה ומתחיל את השניה. כל טוב והעיקר שתהיה לך סבלנות, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il