איך אומרים לרופא שאני רוצה לעבור בדיר\קה אצל רופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מעוניינת לבצע סקירת מערכות מוקדמת ובדיקת מי שפיר אצל רופא פרטי ולא אצל הרופא שלי שכבר בתחילת ההריון אמר לי שהוא יבצע לי את בדיקת מי השפירץ איך מודיעים לו שאני רוצה לעבור אצל רופא פרטי (מעדיפה לעבור את הבדיקות אצל פרופסור)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גלית, ממה בעצם את חוששת? מה יקרה אם תגידי לו? צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
זה לא נעים לשדר לרופא שאני לא סומכת עליו שהוא יעשה לי את הבדיקות האלה מה עוד שהוא אמר שהוא יעשה לי אותם. איך יוצאים מהפלונטר?